Helaas mogen we niet buiten bootcampen. Dit betekent dat we zolang de lockdown is online via Zoom gaan.

  • Je meldt je zoals je gewend bent aan voor een les.
  • Dan krijg je in de bevestigingsmail van de aanmelding de link naar de online les.
  • 3 trainingen per week worden opgenomen. Dus als je een opname wilt, kan je dat laten weten door Anoek een bericht te sturen of te mailen naar info@bootcampforeverybody.nl
  • Zorg dat je qua materialen de elastieken hebt klaarliggen, je matje en een stoel.
  • Pin de trainer tijdens de les, zodat je deze de hele training in beeld ziet (op de 3 puntjes naast de mute knop in het scherm van de trainer)

Nieuwe leden:

  • Als nieuw lid kan je via onderstaande knop de deelname kopen voor 1 week onbeperkte deelname met deze link.
  • Dan maak je een account aan waarmee je je kan aanmelden voor de online bootcamp via deze pagina.
  • En daarna geldt de bovenstaande opsomming ook voor jou.
  • Als je sowieso lid wilt worden van Bootcamp for Every Body ben je natuurlijk van harte welkom. Je kan dan het inschrijfformulier invullen en aangeven welk abonnement/strippenkaart je wilt. Deze kan je dan ook gebruiken voor de online lessen en dus ook voor de lessen als we weer naar buiten gaan.

Elke les krijgt zijn eigen thema, namelijk:

  • ma. 9uur: Mobiliteit + yoga
  • ma. 19.30: Boks insanity
  • di. 20uur: Total body circuit + bootycamp
  • wo. 9uur: Insanity + core (buik)
  • wo. 19.30: Total body circuit + core
  • do. 20uur: Mobiliteit + yoga
  • vr. 9uur: Insanity + Bootycamp
  • za. 9.30: Mobiliteit + total body circuit
  • zo. 10uur: Bootycamp

Thema’s lessen

Tijdens elke les zal sowieso wel het hele lichaam worden aangepakt, maar er is dus een thema voor elke les en soms ook 2 thema’s. De lessen zullen ook geschaald, dat wil zeggen dat er meerdere opties gegeven worden waar nodig zodat iedereen mee kan doen. De thema’s zijn:

Mobiliteit + yoga

Hierbij ligt de focus op het losmaken en soepel houden van je lijf. Er wordt aandacht besteed aan de schouders en bovenrug. Daarnaast wordt er ook aandacht besteed aan de heupen en alle spieren er omheen, zodat bv ook je hamstrings en onderrug beter gaan aanvoelen. Mobiliteit is een combinatie van kracht, coördinatie en lenigheid. Dus dit pakken we allemaal mee. En tussendoor doen we ook yoga-achtige oefeningen ter ontspanning. Zorg ervoor dat je tijdens deze les een stok bij de hand hebt en een tennisbal (of iets anders waar je in kan knijpen) bij de hand hebt.

Bootycamp

Zoals de naam het al zegt, zal de nadruk liggen op de bilspieren tijdens deze les om die goed te trainen en sterk te houden. De bilspieren zijn de grootste spieren van je lijf en dus is het zeker belangrijk om deze te trainen en sterk te houden. Door veel te zitten worden deze namelijk snel inactief en dan gaan je onderrug en knieën het overnemen. Dit kan dan weer tot klachten leiden, dus dat gaan proberen te voorkomen met o.a. deze les.

Boks insanity

Tijdens deze les begin je met een goede warming-up om je lijf voor te bereiden op de training. Verder zal er uitleg zijn over bokstechnieken en ga je dit dan ook gaan toepassen tijdens de workout, zodat je aan het einde een lekker voldaan gevoel hebt. En insanity klinkt enger dan het is, omdat de training wel zo gedaan zal worden dan iedereen mee kan doen.

Total body circuit

Dit is een training waarbij tijdens de circuitjes je hele lichaam lekker wordt getraind d.m.v. allerlei krachtoefeningen.

Insanity

Tijdens dit deel van de les zal er aan de conditie worden gewerkt. Dit zal ook zeker geschaald worden, zodat iedereen kan meedoen. Enne vergeet niet dat het enger klinkt dan dat het is.

Core

Tijdens dit rondje ligt de focus op het versterken van je core. Dus de buikspieren, onderrug, bekkenbodem en ook wel de bilspieren worden hierbij aangepakt.