bootcamp voor tijdens zwangerschap aalsmeer

Intro bootcamp voor (aanstaande) mama’s

Ben jij er klaar voor om de sportschoenen weer aan te trekken na je bevalling of wil je fit blijven tijdens de zwangerschap?

Tijdens een zwangerschap en nadat je bevallen bent, is het goed om te sporten. Fit blijven tijdens een zwangerschap en het sporten weer oppakken na een bevalling is goed, maar kan een uitdaging zijn. Hier wilt Bootcamp for Every Body jou bij helpen, zodat jij ook verantwoord kan bootcampen.

Veel vrouwen willen lekker buiten sporten en meedoen met bootcamp om even een uurtje voor zichzelf te hebben. In de praktijk zie we vaak dat men altijd lekker fanatiek wilt sporten en dat is goed. Alleen zelf zal je merken dat het niet handig (of zelfs niet goed) is om zomaar alles te doen tijdens een bootcamp. Sporten is goed tijdens de zwangerschap en ook voor erna, maar er zijn dingen waar je rekening mee moet houden en zeker bij bootcamp. En dat gaat we tijdens deze intro bootcamp voor (aanstaande) moeders aan jou leren tijdens 2 workshops (de eerste is op 5 okt om 11.30). De eerste krijg je alle tools waarmee je aan de slag kunt. En de 2e workshop is dan 2-3 weken later om alles te bespreken wat je ervaren hebt en de vragen die je hebt worden dan beantwoord. In de tussentijd kun je dan meedoen met de No Running Bootcamp. Dit kan omdat je dan weet wat jij het beste kan doen tijdens de bootcamp.

Vragen die o.a. behandeld worden:

  • Kun je wel/niet hardlopen?
  • Hoe zit het met die bekkenbodemspieren?
  • Wat is een goede ademhaling?
  • Is een diastase erg?
  • Welke oefeningen zijn belangrijk om te doen?
  • Welke oefeningen kan ik beter niet doen en wat zijn alternatieven?
  • Waar moet ik op letten tijdens mijn dagelijkse handelingen, zoals baby of maxi cosi optillen?

Wanneer zijn deze workshops geschikt voor jou?

  • Als je zwanger bent.
  • Als je het afgelopen jaar bevallen bent en het langer dan 6 weken geleden is of 8-10 weken bij een keizersnede.
  • Als je nog last hebt van zwangerschapsgerelateerde klachten (dan maakt het niet uit hoe lang geleden je bevallen bent):
    • Gevoel hebben in je broek te moeten plassen tijdens het sporten
    • Zwaar gevoel in je bekken/onderbuik
    • Bekkenklachten
    • Veel last van onderrug
    • Klachten gerelateerd aan je diastase

Dus wil jij lekker buiten trainen en op een verantwoorde manier jouw kracht en conditie verbeteren? Kom dan meedoen!

Praktische info:

datum: 1e workshop 5 oktober

Tijd: 11.30-13.30

Locatie: Amstelveen boven in het clubhuis van HV Myra op de Sportlaan 31. Je loopt het clubhuis in, je gaat rechts gelijk de trap op en het is de ruimte recht bovenaan de trap.

Duur: 2 workshops met 2-3 weken ertussen. De eerste heeft een duur van ongeveer 2 uur en de 2e een uur.

Kosten:Als je lid bent van Bootcamp for Every Body zijn beide workshops in totaal 3 strippen van je abonnement of rittenkaart. Als je geen lid bent, dan kost het 27,50.

Aantal deelneemsters: Maximaal 8 om de persoonlijke aandacht te kunnen garanderen.

Trainster: Marcellina

Na aanmelding krijg je een vragenlijst toegestuurd, zodat er een goed beeld is van de deelnemers om je nog beter te kunnen begeleiden en te trainen. En na betaling voor niet-leden van Bootcamp for Every Body is je deelname bevestigd.

Ik wil meedoen:

4 + 3 = ?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.
bootcamp voor tijdens zwangerschap aalsmeer