Bootcamp is een combinatie zijn van hardlopen en oefeningen uitgevoerd in intervalvorm. Tijdens deze les maken we gebruik van wat we tijdens het rondje tegenkomen. Dus de ene keer doe je oefeningen op een bankje, andere keren in de speeltuin en later in het uur op een grasveld. De oefeningen zijn voornamelijk oefeningen met je eigen lichaamsgewicht.

Tijdens deze lessen ligt de nadruk op oefeningen. Er zal een variatie van oefeningen zijn. Hierbij kun je denken aan bodyweight oefeningen (squat, lunges, opdrukken, etc.), maar ook aan oefeningen met materialen (bv. elastieken, small bands, speedladder, kettlebels, medicin ballen, battle rope) en je gaat ook lekker spelen in speeltuinen door daar oefeningen te doen (bv. met de schommel, rekstok, touwen).

Begin januari  na de kerstvakantie is het volgende startmoment.

Je gaat 6 weken aan de slag om je conditie en kracht op te bouwen, zodat je mee kunt doen met de bootcamp. Met Bootcamp for Every Body draait het erom dat je lekker beweegt in een leuke en gezellige groep in de buitenlucht. Je zult merken dat je je zowel letterlijk als figuurlijk lekker in je vel gaat voelen. Je wordt fitter, sterker en energieker. En geen één week is hetzelfde, zodat het ook niet saai wordt.

Ben jij er klaar voor om de sportschoenen weer aan te trekken na je bevalling of wil je fit blijven tijdens de zwangerschap?

Tijdens een zwangerschap en nadat je bevallen bent, is het goed om te sporten. Alleen zelf zal je merken dat het niet handig (of zelfs niet goed) is om zomaar alles te doen tijdens een les. Er zijn dingen waar je rekening mee moet houden en zeker bij bootcamp. En dat leer je tijdens deze 2 workshops, zodat je verantwoord mee kunt doen tijdens de No Running Bootcamps.

Donderdag 17 okt begint er weer een nieuw blok van 10 weken om 19.00 in Amstelveen. Daarbij is het het uiteindelijke doel om de 5 of 10 km te lopen tijdens een hardloopwedstrijd (Kerstloop Amstelveen). Tijdens de les focussen we op looptechniek, ondersteunende krachtoefeningen en intervaltrainingen.

Bootcamp is a combination of running and strenght exercises. The exercises are in a circuittraining. During the bootcamp we use what we encounter. So one time you use a bench for the strenght exercises, the other time you are in a playground and later on a lawn. The exercises are mainly bodyweight exercises.

Bootcamp for Every Body biedt ook Personal Bootcamp (voor 1 tot 4 personen) aan. Deze training wordt dan afgestemd op jouw behoeften en wensen. Het is natuurlijk buiten en je werkt met je eigen lichaamsgewicht en alles wat de omgeving ons brengt. Hierbij kun je denken aan bankjes, speeltuinen, bruggen, etc.

Bootcamp aanbieden aan jouw werknemers? Dat kan! Bootcamp for Every Body kan de les voor jou verzorgen op locatie. Neem contact op voor meer informatie.

Samen sporten met je kind. Dit kan tijdens de schoolvakanties. Wel is dit afhankelijk van het weer. Tijdens deze les sport je samen met je kind en worden er allerlei bootcampoefeningen in de les verwerkt.

Werken aan je fitheid om nog beter te presteren op de tennisbaan!

Het hele toernooi goed kunnen volhouden. Alle ballen halen en een snelle reactie aan het net voor een volley. De kracht hebben in je benen om lekker wendbaar te zijn voor explosieve en snelle reacties. Kracht hebben voor goede slagen.