No Running Bootcamp

Tot 20 augustus op het rooster.

Tijdens deze lessen ligt de nadruk op oefeningen. Er zal een variatie van oefeningen zijn. Hierbij kun je denken aan bodyweight oefeningen (squat, lunges, opdrukken, etc.), maar ook aan oefeningen met materialen (bv. elastieken, small bands, speedladder, kettlebels, medicin ballen, battle rope) en je gaat ook lekker spelen in speeltuinen door daar oefeningen te doen (bv. met de schommel, rekstok, touwen). Je blijft dus of de hele les op één plek of je wandelt van plek naar plek. Deze les geschikt voor alle niveaus, omdat de oefeningen op tijd gaan. Je kan alles in je eigen tempo doen en de trainers zijn in staat om een oefening aan te passen aan jouw mogelijkheden.

Dus wil je niet rennen, maar wel lekker buiten trainen en allerlei oefeningen doen om jezelf lekker fit te voelen? Kom dan meedoen met de No Running Bootcamp! En het leuke is dat elke trainer lesgeeft op zijn/haar eigen manier, zodat je een lekkere afwisseling hebt en ook kijk kijken wat bij jou past.

No Running Bootcamp is o.a. geschikt voor jou:

  • Als je net (weer) begint met sporten
  • Als je vooral oefeningen wilt doen tijdens een training
  • Als je niet wil of kan rennen
  • Als je zwanger bent
  • Als je het afgelopen jaar bevallen bent
  • Als je last hebt van blessures en/of pijnklachten

Tijdens de proef2weken kan je elastieken lenen van de trainer. Naderhand kan je ze bij ons aanschaffen. Voor 19euro krijg je dan 5 small bands van verschillende weerstanden en 1 lang elastiek (dyna/theraband). Voor de No Running Bootcamps is het wel handig om een matje of een grote handdoek mee te nemen.

Low impact Bootcamp

Vanaf 23 augustus op het rooster.

Vaak schrikt men van het woord bootcamp en wordt er gedacht dat het niet geschikt is. Met de low impact bootcamp kan je op een laagdrempelige manier lekker buiten sporten, zonder al dat geren, gespring en die hele rare oefeningen. Er zal een variatie van oefeningen zijn. Hierbij kan je denken aan bodyweight oefeningen (squat, lunges, opdrukken, etc.), maar ook aan oefeningen met elastieken en je gaat ook lekker spelen in speeltuinen door daar oefeningen te doen (bv. met de schommel, rekstok, touwen). Je blijft dus of de hele les op één plek of je wandelt van plek naar plek. Deze les geschikt voor alle niveaus, omdat de oefeningen op tijd gaan. Je kan alles in je eigen tempo doen en de trainers zijn in staat om een oefening aan te passen aan jouw mogelijkheden. Je krijgt bv de keuze tussen wandelen of rennen. Dit zullen altijd korte stukjes zijn, zodat je goed kan opbouwen.

Dus wil je niet rennen, maar wel lekker buiten trainen en allerlei oefeningen doen om jezelf lekker fit te voelen? Kom dan meedoen met de Low impact Bootcamp! En het leuke is dat elke trainer lesgeeft op zijn/haar eigen manier, zodat je een lekkere afwisseling hebt en ook kijk kijken wat bij jou past.

Low impact Bootcamp is o.a. geschikt voor jou:

  • Als je net (weer) begint met sporten
  • Als je lekker buiten wilt sporten
  • Als je niet wil of kan rennen
  • Als je zwanger bent
  • Als je het afgelopen jaar bevallen bent
  • Als je last hebt van blessures en/of pijnklachten

Tijd en locaties:

  • Dinsdagavond om 20uur start je in Uithoorn op de parkeerplaats bij het evenemententerrein.
  • Donderdagavond om 20uur start je in Amstelveen voor het gemeentehuis op de hoek richting het grasveld.

Tijdens de proef2weken kan je elastieken lenen van de trainer. Naderhand kan je ze bij ons aanschaffen. Voor 19euro krijg je dan 5 small bands van verschillende weerstanden en 1 lang elastiek (dyna/theraband). Voor de Low impact Bootcamps is het wel handig om een matje of een grote handdoek mee te nemen.