No Running Bootcamp

Tijdens deze lessen ligt de nadruk op oefeningen. Er zal een variatie van oefeningen zijn. Hierbij kun je denken aan bodyweight oefeningen (squat, lunges, opdrukken, etc.), maar ook aan oefeningen met materialen (bv. elastieken, small bands, speedladder, kettlebels, medicin ballen, battle rope) en je gaat ook lekker spelen in speeltuinen door daar oefeningen te doen (bv. met de schommel, rekstok, touwen). Je blijft dus of de hele les op één plek of je wandelt van plek naar plek. Deze les geschikt voor alle niveaus, omdat de oefeningen op tijd gaan. Je kan alles in je eigen tempo doen en de trainers zijn in staat om een oefening aan te passen aan jouw mogelijkheden.

Dus wil je niet rennen, maar wel lekker buiten trainen en allerlei oefeningen doen om jezelf lekker fit te voelen? Kom dan meedoen met de No Running Bootcamp! En het leuke is dat elke trainer lesgeeft op zijn/haar eigen manier, zodat je een lekkere afwisseling hebt en ook kijk kijken wat bij jou past.

No Running Bootcamp is o.a. geschikt voor jou:

  • Als je net (weer) begint met sporten
  • Als je vooral oefeningen wilt doen tijdens een training
  • Als je niet wil of kan rennen
  • Als je zwanger bent
  • Als je het afgelopen jaar bevallen bent
  • Als je last hebt van blessures en/of pijnklachten

Tijdens de proef2weken kan je elastieken lenen van de trainer. Naderhand kan je ze bij ons aanschaffen. Voor 19euro krijg je dan 5 small bands van verschillende weerstanden en 1 lang elastiek (dyna/theraband). Voor de No Running Bootcamps is het wel handig om een matje of een grote handdoek mee te nemen.