Bootcamprooster

We gaan sporten volgens de richtlijnen op de volgende pagina: Bootcamp in de 1,5 metersamenleving. Dus bekijk dat goed, zodat je weet waar je heen moet en waar je rekening mee moet houden.

Dus loop zelfstandig naar de onderstaande locaties.

Locaties per dag waar iedereen dus zelfstandig naartoe komt

+ max aantal deelnemers per les

Maandag in Amsterdamse Bos vlakbij de camping: 9 uur

  • De brug voor het gebied van de Schotse Hooglanders. (Google foto locatie)
  • Max 16 deelnemers per les (trainer: Anoek in de ochtend)

Maandag in Amstelveen Westwijk: 19.30 

  • Het industrieterreintje in Westwijk op de Schweitzerlaan (Google foto locatie).
  • Max. 16 deelnemers per les (trainer: Mark)

Dinsdag 20uur in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde:

  • Speeltuin aan de Snoekbaarsstraat. Tweede grote speeltuin als je vanaf de rotonde bij de Legmeerdijk Nieuw-Oosteinde binnenrijdt. (Google foto locatie, we zullen aan de andere kant va de speeltuin op het grasveld staan.)
  • Max 16 deelnemers per les (trainer: Mark)

Woensdag 9uur in Uithoorn:

  • Het grasveld aan de Ebro (Uithoorn). (Google foto locatie, we zullen op dat grasveld gaan staan)
  • Max 16 deelnemers per les (Trainer: Anoek)

Woensdag 19.30 Amstelveen de Poel:

  • Parkeerplaats aan de Poel achter het gemeentehuis. Daar staan we ergens op de parkeerplaats waar ruimte is.
  • Max 16 deelnemers (Trainer: Tom)

Donderdag 20uur Amstelveen de Poel:

  • Parkeerplaats aan de Poel achter het gemeentehuis. Daar staan we ergens op de parkeerplaats waar ruimte is.
  • Max 16 deelnemers (Trainer: Anoek)

Vrijdag 9uur in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde:

  • Speeltuin aan de Brasemstraat/Snoekbaarsstraat. Eerste speeltuin als je vanaf de rotonde bij de Legmeerdijk Nieuw-Oosteinde binnenrijdt (Google foto locatie, we zullen aan de andere kant va de speeltuin op het grasveld staan.)
  • Max 16 deelnemers per les (Trainer: Anoek)

Zaterdag 9.30 in Uithoorn:

  • Het grasveld aan de Ebro (Uithoorn). (Google foto locatie, we zullen op dat grasveld gaan staan)
  • Max 16 deelnemers per les (Trainer: Tom)

Zondag 10uur in Amsterdamse Bos Amstelveen:

  • Het grasveld rechtdoor vanaf de Oude Karselaan. Parkeer je auto bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos bij de Oude Karselaan. Vanuit daar ren je dan rechtdoor naar het grasveld. We zullen ergens op het grasveld staan (dus niet onder de bomen). Waar hangt af van de drukte. (Google foto locatie, dus op het grasveld dat je op de foto ziet)
  • Max 16 deelnemers per les (Trainer: Anoek)

Deze link niet gebruiken voor de navigatie. Vul daar dus Oude Karselaan in.

Alle lessen duren een uur

Maandag 9:00 No Running Bootcamp in Aalsmeer/Amstelveen bij de parkeerplaats van de camping van het Amsterdamse Bos

Maandag 19.30 Bootcamp in Aalsmeer/Amstelveen bij de parkeerplaats van de camping van het Amsterdamse Bos (combinatie met de Bootcamp for Expats)

19:30 Bootcamp for Expats in Aalsmeer/Amstelveen at the parking near the campsite of the Amsterdam Forest (Combination with the regular Bootcamp).

Dinsdag 20.00 No Running Bootcamp in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde bij het Rozenpleintje (kruising Koningsstraat Ruisvoornlaan)

Woensdag 9.00 Bootcamp in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis)

Woensdag 19.30 Bootcamp in Amstelveen bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos op de Oude Karselaan

Donderdag 20.00 No Running Bootcamp in Amstelveen bij het gemeentehuis.

Vrijdag 9.00 Bootcamp in Aalsmeer op het Poldermeesterplein t.h.v. de Aldi

Zaterdag 9.30 No Running Bootcamp in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis) 

Zondag 10.00 Bootcamp in Amstelveen bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos op de Oude Karselaan

Alle lessen duren een uur

Intensiteit lessen

Het belangrijkste verschil in de intensiteit in de lessen is hoeveel er gerend wordt. De oefeningen zijn namelijk altijd aan te passen op niveau.

Er wordt in principe niet gerend, maar soms krijg je de keuze tussen een klein stukje rennen of stevig lopen. Dus als je niet kunt/wilt rennen, is deze les perfect en ook zeker als je een beginner bent. Waar dat van toepassing is, worden van de oefeningen 2 of 3 varianten gegeven, zodat je altijd kunt trainen op je eigen niveau.

Hier wordt maximaal rond de 5 minuten aan 1 stuk gerend bij de bootcamplessen. En bij de No Running Bootcamp zijn de oefeningen intensiever dan de lessen met 1 ster, maar ook hier worden waar van toepassing is verschillende varianten gegeven en de train(st)er kan altijd een oefening aanpassen waar nodig. Dus als je al een klein beetje basisconditie hebt, kun je hier prima meedoen.

Hier wordt maximaal 10 minuten aan 1 stuk gerend. Deze snelheid ligt tussen de 8 en 10 km/h. Wat betreft de oefeningen wordt  je ook uitgedaagd d.m.v. sprongoefeningen en andere oefeningen die je zelf niet zo snel zou doen, maar waar nodig is kunnen er sowieso varianten van oefeningen gegeven worden.

Bootcamp for Every Body in de omgeving van De Kwakel, Kudelstaart, Mijdrecht, Nes aan de Amstel, Ouderkerk aan de Amstel, Schiphol en Badhoevedorp