Vanaf 11 mei weer buiten trainen (aangepast)

Bootcamprooster

We gaan sporten volgens de richtlijnen op de volgende pagina: Bootcamp in de 1,5 metersamenleving. Dus bekijk dat goed, zodat je weet waar je heen moet en waar je rekening mee moet houden. De eerste 5 minuten warm je dus zelf op en om 5 over beginnen we de training op de locaties die op deze pagina staan.

Dus loop zelfstandig naar de locatie die op de 1,5 metersamenleving bootcamp staat en blijf niet wachten op de locaties die je op deze pagina vindt.

Maandag 9:00 No Running Bootcamp in Aalsmeer/Amstelveen bij de parkeerplaats van de camping van het Amsterdamse Bos

Maandag 19.30 Bootcamp in Aalsmeer/Amstelveen bij de parkeerplaats van de camping van het Amsterdamse Bos (combinatie met de Bootcamp for Expats)

19:30 Bootcamp for Expats in Aalsmeer/Amstelveen at the parking near the campsite of the Amsterdam Forest (Combination with the regular Bootcamp).

Dinsdag 20.00 No Running Bootcamp in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde bij het Rozenpleintje (kruising Koningsstraat Ruisvoornlaan)

Woensdag 9.00 Bootcamp in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis)

Woensdag 19.30 Bootcamp in Amstelveen bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos op de Oude Karselaan

Donderdag 20.00 No Running Bootcamp in Amstelveen bij het gemeentehuis.

Vrijdag 9.00 Bootcamp in Aalsmeer op het Poldermeesterplein t.h.v. de Aldi

Zaterdag 9.30 No Running Bootcamp in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis) 

Zondag 10.00 Bootcamp in Amstelveen bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos op de Oude Karselaan

Alle lessen duren een uur

Rooster-wijzigingen:

Hemelvaart 21 mei: Les verplaatst naar 10.30. Hiervoor geldt dezelfde locatie als normaal de avond.

Met Pinksteren (31 mei-1juni) vervallen de reguliere lessen.

Extra les 2e Pinksterdag om 10.30: Combinatie van Bootcamp en No Running Bootcamp. Deze begin je zelfstandig vanaf de parkeerplaas aan de Oude Karselaan en vanuit daar loop je rechtdoor naar het grasveld waar we de training gaan doen. Daar staat de trainer ook.

Intensiteit lessen

Het belangrijkste verschil in de intensiteit in de lessen is hoeveel er gerend wordt. De oefeningen zijn namelijk altijd aan te passen op niveau.

Er wordt in principe niet gerend, maar soms krijg je de keuze tussen een klein stukje rennen of stevig lopen. Dus als je niet kunt/wilt rennen, is deze les perfect en ook zeker als je een beginner bent. Waar dat van toepassing is, worden van de oefeningen 2 of 3 varianten gegeven, zodat je altijd kunt trainen op je eigen niveau.

Hier wordt maximaal rond de 5 minuten aan 1 stuk gerend bij de bootcamplessen. En bij de No Running Bootcamp zijn de oefeningen intensiever dan de lessen met 1 ster, maar ook hier worden waar van toepassing is verschillende varianten gegeven en de train(st)er kan altijd een oefening aanpassen waar nodig. Dus als je al een klein beetje basisconditie hebt, kun je hier prima meedoen.

Hier wordt maximaal 10 minuten aan 1 stuk gerend. Deze snelheid ligt tussen de 8 en 10 km/h. Wat betreft de oefeningen wordt  je ook uitgedaagd d.m.v. sprongoefeningen en andere oefeningen die je zelf niet zo snel zou doen, maar waar nodig is kunnen er sowieso varianten van oefeningen gegeven worden.

Bootcamp for Every Body in de omgeving van De Kwakel, Kudelstaart, Mijdrecht, Nes aan de Amstel, Ouderkerk aan de Amstel, Schiphol en Badhoevedorp