Bootcamprooster

Maandag 9:00 No Running Bootcamp in Aalsmeer/Amstelveen bij de parkeerplaats van de camping van het Amsterdamse Bos

Maandag 19.30 Bootcamp in Aalsmeer/Amstelveen bij de parkeerplaats van de camping van het Amsterdamse Bos (combinatie met de Bootcamp for Expats)

19:30 Bootcamp for Expats in Aalsmeer/Amstelveen at the parking near the campsite of the Amsterdam Forest (Combination with the regular Bootcamp).

Nieuw vanaf 16 april: Dinsdag 19.30 Hardlooptraining in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis)

  • Deze training is 10 weken

Dinsdag 20.00 No Running Bootcamp in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde bij het Rozenpleintje (kruising Koningsstraat Ruisvoornlaan)

Woensdag 9.00 Bootcamp in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis)

Woensdag 19.30 Bootcamp in Amstelveen bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos op de Oude Karselaan

Donderdag 20.00 No Running Bootcamp in Amstelveen bij het gemeentehuis.

Vrijdag 9.00 Bootcamp in Aalsmeer op het Poldermeesterplein t.h.v. de Aldi

Zaterdag 9.30 No Running Bootcamp in Uithoorn bij het Zijdelmeer (parkeerplaats achter het gemeentehuis) 

Zondag 10.00 Bootcamp in Amstelveen bij de parkeerplaats van het Amsterdamse Bos op de Oude Karselaan

Rooster-wijzigingen:

  • In de zomervakantie (Noord) worden de woensdagochtend en vrijdagochtendlessen een ouder-kind bootcamp.

Intensiteit lessen

Het belangrijkste verschil in de intensiteit in de lessen is hoeveel er gerend wordt. De oefeningen zijn namelijk altijd aan te passen op niveau.

Er wordt in principe niet gerend, maar soms krijg je de keuze tussen een klein stukje rennen of stevig lopen. Dus als je niet kunt/wilt rennen, is deze les perfect en ook zeker als je een beginner bent. Waar dat van toepassing is, worden van de oefeningen 2 of 3 varianten gegeven, zodat je altijd kunt trainen op je eigen niveau.

Hier wordt maximaal rond de 5 minuten aan 1 stuk gerend bij de bootcamplessen. En bij de No Running Bootcamp zijn de oefeningen intensiever dan de lessen met 1 ster, maar ook hier worden waar van toepassing is verschillende varianten gegeven en de train(st)er kan altijd een oefening aanpassen waar nodig. Dus als je al een klein beetje basisconditie hebt, kun je hier prima meedoen.

Hier wordt maximaal 10 minuten aan 1 stuk gerend. Deze snelheid ligt tussen de 8 en 10 km/h. Wat betreft de oefeningen wordt  je ook uitgedaagd d.m.v. sprongoefeningen en andere oefeningen die je zelf niet zo snel zou doen, maar waar nodig is kunnen er sowieso varianten van oefeningen gegeven worden.

Bootcamp for Every Body in de omgeving van De Kwakel, Kudelstaart, Mijdrecht, Nes aan de Amstel, Ouderkerk aan de Amstel, Schiphol en Badhoevedorp